Size Yardıma Hazırız

Müşteri Hizmetleri ve destek ekibimiz her tür soru ve sorununuzda yardımcı olacaktır. Sıkça Sorulan Sorular için sayfayı kaydırabilirsiniz.

1. Bana en yakın pudoBOX’ı nasıl bulabilirim?

IOS / Andorid uyumlu elektronik medya satış platformlarından indirdiğiniz “pudo” uygulamasından veya pudo.com.tr web sitemiz üzerinden size en yakın pudoBOX’ı görüntüleyebilirsiniz.

2. Siparişimi pudoBOX’a nasıl yönlendirebilirim?

Anlaşmalı olduğumuz kurumsal e-ticaret sayfalarında gönderi düzenleme işlemini gerçekleştirirken teslimat adresi olarak pudoBOX’ı seçerek pudoBOX’tan gönderinizi istediğiniz noktadan istediğiniz zaman alabilirsiniz.

3. pudoBOX’tan saat kaça kadar gönderi alabilirim?

pudoBOX’tan gönderinizi 7 gün 24 saat teslim alabilirsiniz.

4. Gönderimi pudoBOX’tan nasıl teslim alabilirim?

SMS ile gönderilen QR kodunu QR okutucuya okutabilir veya SMS’te yer alan şifre bilgilerini pudoBOX ekranına giriş yaparak gönderinizi teslim alabilirsiniz.

5. Gönderimi pudo'dan ne zaman teslim alabileceğim?

Gönderiniz pudoBOX’a bırakıldığında size SMS ile süre bilgisi iletilecektir. Gönderim bilgisi size ulaştıktan sonra gönderi takip işlemlerini pudo uygulaması veya web sitesi üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. SMS’te belirtilen süre içerisinde gönderinizi teslim almanız gerekmektedir.

6. Gönderimi SMS’te belirtilen süre içerisinde almamam durumunda ne yapmam gerekiyor?

Gönderiniz belirtilen süre içerisinde teslim alınmadığında alıcısı olduğunuz firma tarafından iade olarak alınmaktadır. Gönderi durumunuzu alışveriş yaptığınız firma ile görüşerek takip edebilirsiniz.

7. pudoBOX 'ı açmak için bana gönderilen kodu yanlışlıkla sildim. Ne yapabilirim?

pudoBOX üzerinden şifremi unuttum butonuna basarak ilgili yönlendirmeleri takip edebilir veya akıllı gönderi sistemi şifre değiştirme işlemleri için 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak bildirimde bulunabilirsiniz.

8. Şu ana kadar gönderdiğim ve/veya aldığım iletilerin takibini nereden yapabilirim?

Takip sistemi telefon üzerinden kolayca gerçekleştirilebilir. IOS ve Android uyumlu “pudo” uygulamasını telefonunuza indirerek size özel hazırlanmış profil sayfanızdan veya web sitesi üzerinden tüm gönderilerinizi takip edebilirsiniz.

9. Gönderimi başka biri teslim alabilir mi?

Size SMS ile gönderilen QR kod veya şifre ile pudoBOX’a giriş yapabilirsiniz. Şifre bilgilerini paylaşmak istemeniz durumunda gönderinizi alacak kişinin pudoBOX üzerinde yer alan “Alıcı Bilgilerini Değiştir”i seçmesi ve akıllı gönderi sistemi doğrulama işlemi için TC kimlik numarasını girmesi gerekmektedir.

10. pudoBOX açılmıyor. Ne yapmalıyım?

pudoBOX üzerinde 2 defa kapak aç uyarısı alındıktan sonra arıza bildir butonu devreye girmektedir. Akıllı gönderi sistemi açma veya akıllı gönderi sistemi kapama gibi arıza durumlarında arıza bildir butonu ile tarafımıza bildirim yapılmaktadır. Sorun, merkez tarafından hızlı çözümlenir ve tarafınıza bilgilendirme yapılır.

11. Yaşadığımız site içerisine pudoBOX konulmasını istiyoruz. Talebimiz ile ilgili kim ile görüşebiliriz?

Web sitesi üzerinde başvuru formunu doldurarak veya 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak talebinizi iletebilirsiniz.

12. pudo uygulamasının avantajları nelerdir?

pudo uygulamasının kullanıcı arayüzü ile fiziksel mailbox deneyimini yaşayabilir, gönderi takip işlemlerini gerçekleştirebilir, diğer pudoBOX kullanıcılarını ekleyebilir, size özel fırsat ve avantajlardan yararlanabilirsiniz. Zaman kazanmak ve çevre dostu çözümler elde etmek için de tercih yine pudo.