Sıkça Sorulan Sorular
- Ana Sayfa
- Sıkça Sorulan Sorular
Size Yardıma Hazırız
Müşteri Hizmetleri ve destek ekibimiz her tür soru ve sorununuzda yardımcı olacaktır. Sıkça Sorulan Sorular için sayfayı kaydırabilirsiniz.
IOS / Andorid uyumlu elektronik medya satış platformlarından indirdiğiniz “pudo” uygulamasından veya pudo.com.tr web sitemiz üzerinden size en yakın pudoBOX’ı görüntüleyebilirsiniz.
Anlaşmalı olduğumuz kurumsal e-ticaret sayfalarında gönderi düzenleme işlemini gerçekleştirirken teslimat adresi olarak pudoBOX’ı seçerek pudoBOX’tan gönderinizi istediğiniz noktadan istediğiniz zaman alabilirsiniz.
pudoBOX’tan gönderinizi 7 gün 24 saat teslim alabilirsiniz.
SMS ile gönderilen QR kodunu QR okutucuya okutabilir veya SMS’te yer alan şifre bilgilerini pudoBOX ekranına giriş yaparak gönderinizi teslim alabilirsiniz.
Gönderiniz pudoBOX’a bırakıldığında size SMS ile süre bilgisi iletilecektir. Gönderim bilgisi size ulaştıktan sonra gönderi takip işlemlerini pudo uygulaması veya web sitesi üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. SMS’te belirtilen süre içerisinde gönderinizi teslim almanız gerekmektedir.
Gönderiniz belirtilen süre içerisinde teslim alınmadığında alıcısı olduğunuz firma tarafından iade olarak alınmaktadır. Gönderi durumunuzu alışveriş yaptığınız firma ile görüşerek takip edebilirsiniz.
pudoBOX üzerinden şifremi unuttum butonuna basarak ilgili yönlendirmeleri takip edebilir veya akıllı gönderi sistemi şifre değiştirme işlemleri için 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak bildirimde bulunabilirsiniz.
Takip sistemi telefon üzerinden kolayca gerçekleştirilebilir. IOS ve Android uyumlu “pudo” uygulamasını telefonunuza indirerek size özel hazırlanmış profil sayfanızdan veya web sitesi üzerinden tüm gönderilerinizi takip edebilirsiniz.
Size SMS ile gönderilen QR kod veya şifre ile pudoBOX’a giriş yapabilirsiniz. Şifre bilgilerini paylaşmak istemeniz durumunda gönderinizi alacak kişinin pudoBOX üzerinde yer alan “Alıcı Bilgilerini Değiştir”i seçmesi ve akıllı gönderi sistemi doğrulama işlemi için TC kimlik numarasını girmesi gerekmektedir.
pudoBOX üzerinde 2 defa kapak aç uyarısı alındıktan sonra arıza bildir butonu devreye girmektedir. Akıllı gönderi sistemi açma veya akıllı gönderi sistemi kapama gibi arıza durumlarında arıza bildir butonu ile tarafımıza bildirim yapılmaktadır. Sorun, merkez tarafından hızlı çözümlenir ve tarafınıza bilgilendirme yapılır.
Web sitesi üzerinde başvuru formunu doldurarak veya 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
pudo uygulamasının kullanıcı arayüzü ile fiziksel mailbox deneyimini yaşayabilir, gönderi takip işlemlerini gerçekleştirebilir, diğer pudoBOX kullanıcılarını ekleyebilir, size özel fırsat ve avantajlardan yararlanabilirsiniz. Zaman kazanmak ve çevre dostu çözümler elde etmek için de tercih yine pudo.